• liekebergman_slider_zuperzozial-1.jpg
  • liekebergman_slider_zuperzozial-2.jpg
  • liekebergman_slider_zuperzozial-3.jpg
  • liekebergman_slider_zuperzozial-4.jpg
  • liekebergman_slider_zuperzozial-5.jpg

Dit concept draait om het “plastic” probleem. Er zal overtollig veel plastic en overgebleven voedsel worden weggegooid na dit weekend. Hier gaan we op inspelen met ZUPERZOZIAL, doelbewust gekozen en natuur-/ mileubewust over nagedacht.

Het overtollig plastic wordt (her)gebruikt in de lijn van ZUPERZOZIAL. Bij “binnenkomst” vind je een container waar twintig personen per keer naar binnen kunnen.Een video teaser van vier minuten die je vertelt wat het merk is, doet en waar het voor staat. Daarnaast promoten we de POPUP-Store. Na de teaser kan je bij de stand een bandje halen waarbij je bewust kiest voor ZUPERZOZIAL. Dit alles voor sléchts 1 muntje.

Bij iedere eet-drank gelegenheid op het festival is het de bedoeling je bandje te laten zien. Jij krijgt ZUPERZOZIAL-servies om uit te eten, terwijl je buurman nog van een plastic bordje moet eten.

Na het succesvolle event blijft er een overschot aan eten over wat de chefs niet kunnen gebruiken voor hun huidige restaurant. Deze verschillende chefs komen in de POP UP-Store vanaf de opening (woensdag 20 mei) twee weken lang, elke avond koken voor een dagprijs met verse producten in combinatie van het overtollige eten dat anders zonder pardon weggegooid zou worden. Ieder met zijn eigen thema en op zijn eigen manier.

Deze container verplaatst gedurende drie maanden om de twee weken naar de andere stad en zal zo in heel Nederland te zien zijn.

 

 

opdracht academie artemis concept, fotografie, vormgeving & styling lieke bergman